Aktuális

Kereszteket eltüntetni, fejkendőket felvenni - átalakulóban Európa

Kiadták az ukázt a migránssimogató liberalizmus hirdetői. Amíg előbb a Lidl, majd a Nestlé szabadul meg a keresztektől a tolerancia és a másság elfogadása nevében - a katolikusok érzékenységétől eltekintve -, addig a német REWE kereskedelmi csoport pozitív példaként beállítva próbálja népszerűsíteni a muszlim kultúrát. Hátha így jobban megy majd az elfogadtatása az európaiak egyre inkább háttérbe szorításának.

 

Furcsa és egyedülálló ötletekkel tudnak előállni a cégóriások (amelyek tulajdonosi körét talán inkább ne is bolygassuk). A BIPA (ami a DM-hez és Müllerhez hasonló drogérialánc) legújabb kampányában egy hidzsábot viselő nő vigyorog a fogyasztóra, alatta a szöveg, hogy ő büszke, mert lány. Ha ez nem derülne ki a képről…

Az Edeka német élelmiszerlánc például úgy igyekszik a „sokszínűséget” elfogadtatni, hogy kiüríti polcait, demonstrálva, hogy milyen unalmas lenne, ha csak német termékek lennének. Ergo ideje megbarátkozni azzal is, hogy nőket megerőszakoló tesztoszteron gerillákat igenis be kell és el kell fogadni.

Ez a multikulturális, migránssimogató irány mutatkozik meg a BIPA-nál is. A cég termékeit fejkendős nő reklámozza. Büszke muszlim. A hidzsábot valójában csak a muszlim nők viselik, a német értékekhez ennek vajmi kevés köze van.

Készítettek egy reklámfilmet is a kampányhoz. Ebben a fejkendős nő mellett megjelenik egy csúf német is, nehogy szó érje a ház elejét. Egy teletetovált, orrkarikás, fültágítós. Így szép a sokszínű világ, illetve csakis sokszínűen szép. Fogadd el, és ha megtetted, akkor fogadd el azt is, hogy igenis jönnek, és igenis más a kultúrájuk és igenis nem európai, és igenis ez lesz Európából.

Az agymosottaknak talán bejön ez a szándék, de remélhetőleg egyre többen lesznek a németek és osztrákok között is, akik öntudatra ébrednek. A migránspolitikáról szóló hírek kommentjei mindenesetre ebbe az irányba mutatnak.

A német is lesz büszke valamikor?